RSS

Restanţă de mare folos

12 Sep

Anul acesta mi s-a întâmplat un lucru minunat: am simțit mângâierea duhovnicească și grabnicul ajutor venit de la Sfântul Efrem Cel Nou. Momentele în care l-am simțit aproape au fost mai multe, însă o să vă relatez doar unul ce a avut o mare însemnătate în viața mea.

Situația stă în felul următor: luna iunie, 2 lichidări la modulul pedagogic, licența neterminată. Cu alte cuvinte, o perioadă extrem de solicitantă, mai ales din punct de vedere psihic. Cel mai tensionat moment a fost, însă, după ce am aflat că îmi picasem un examen de care depindea intrarea mea în licență.

Menționez că era și primul meu examen picat în cei trei ani de facultate, cele 2 lichidări avându-le din cauză că nu m-am prezentat la respectivele examene (pe atunci îmi propusesem să amân puțin modulul pedagogic).

Supărată, deznădăjduită și chiar speriată că nu o să-mi mai pot susține lucrarea de licență anul acesta, simțeam nevoia să merg la o plimbare pentru a-mi limpezi gândurile și a mă liniști.

DSCN1394Am chemat-o, așadar, pe o prietenă să mă însoțească. Nu a putut veni cu mine, dar mi-a împrumutat cel mai de preț lucru: o carte cu minunile săvârșite de Sfântul Efrem Cel Nou, precum și cu acatistul și paraclisul acestui sfânt.

Ziua următoare am reușit să-mi cumpăr și eu cartea de la Bisericuța din Hașdeu și am început s-o citesc. Așa am aflat de Sfântul Efrem, prietenul tutoror celor ce-i cer ajutorul. El mi-a redat liniștea sufletească și m-a ajutat să trec examenul restant, să termin la timp licența și, mai mult, să finalizez și modulul pedagogic.

Acum sunt bucuroasă că nu am promovat acel examen pentru că altfel nu l-aș fi cunoscut pe acest sfânt grabnic ajutător.

Bucuria ce mi-a adus-o este cu atât mai mare cu cât Sfântul a îngăduit să iau puțin ulei de la candela din fața icoanei sale de la biserica din complexul studenţesc Hasdeu și chiar să mă închin papucului său, ce se găsește în acest locaș.

Maria, Cluj-Napoca, iunie 2013

 
Leave a comment

Posted by on 09/12/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
