RSS

Am început să cred că mi se poate întâmpla şi mie

12 Sep

mechanical_preservance_by_gypsyh-d5gr3dzSunt anul II la Facultatea de Inginerie Mecanică şi am ajuns în situaţia de a nu strînge toate creditele necesare pentru promovare. Nu sunt cel mai conştiincios student, dar nici cel mai delasător. Așadar, cu o seară înainte de un examen foarte important am găsit acest site, nu ştiu cum (poate o altă minune).

Am citit câteva mărturii, la început eram sceptic, dar parcă ceva mă atrăgea să citesc mai mult, mai mult, până am început să cred că mi se poate întâmpla şi mie.

Cum am mai spus, aveam de susţinut un examen foarte important şi învăţasem numai vreo 10 subiecte din 50 şi nici pe acelea foarte bine. Nu mai aveam nicio speranţă, eram sigur că o să pic, că toate cele rele mi se întâmplă numai mie etc.

M-am rugat seara la Sfântul Efrem, am citit Acatistul și dintr-o dată parcă eram alt om. Am devenit foarte încrezător că Sfântul o să mă ajute şi că trebuie să reuşesc. Seara dinaintea examenului nu prea am dormit, gândurile mă frământau, însă dimineaţă m-am trezit odihnit și pregătit.

Ajuns în sala de examen profesorul mi-a întins biletele și fără să stau pe gânduri am pus mâna pe unul care parcă mi-a făcut cu ochiul. Au fost 2 subiecte: unul pe care îl ştiam cel mai bine din cele 10 pe care le învăţasem iar cel de-al doilea de asemenea îmi era cunoscut.

Bineînteles că am luat examenul şi asa cum am promis Sfântului Efrem, Maicii Domnului și Sfântului Nicolae am făcut această mărturie. Rugaţi-vă lui Dumnezeu şi Sfinţilor și cu siguranţă nu vă vor lăsa la nevoie!

P.S.: Menţionez că este prima dată când mă rog cu adevărat şi îmi pare nespus de rău că nu am făcut-o şi până acum!

Daniel, Ploieşti

 

Leave a Reply

 
