RSS

Nota salvatoare

12 Sep

0808-0711-0515-0234L-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel nou citind articole necesare copilului meu pentru examenul de bacalaureat de anul acesta. Ştiind că are lacune serioase la matematică şi trăind emoţiile alături de el, am început să citesc acatistul Sfântului Efrem cel nou, paraclisul Maicii Domnului şi tot felul de rugăciuni la vreme de nevoie.

După examenul de matematică, mi-a mărturisit că nu e sigur că va obţine nota salvatoare, cu o privire plină de lacrimi şi deznădejde. L-am încurajat şi l-am sfătuit să aibă încredere în Dumnezeu, în Maica Domnului şi în toţi sfinţii pe care i-am rugat cu lacrimi în ochi să îl ajute să treacă cu bine.

Când s-au afişat rezultatele, atât de emoţionat era, încât nu ştia ce să facă: să meargă să vadă cu ochii lui sau să aştepte să îl sune colegii. În cele din urmă, telefonul a sunat şi a aflat că a promovat cu succes examenul de bacalaureat.

Acum, tot datorită rugăciunilor adresate bunului nostru Dumnezeu, Sfântului Nectarie, Sfântului Efrem cel nou, Maicii Domnului, s-a înscris la facultate, la un profil unde sunt disponibile doar 5 locuri.

Cu ajutorul Sfântului Efrem cel nou ştiu că va reuşi şi va urma profilul care îi place. Simţim tot timpul prezența sfinţilor. Ştiu că trebuia să scriu această minune a Sfântului acum două luni, însă am făcut-o cunoscută la toţi apropiaţii!

Mariana, septembrie 2013

Comentariu lăsat la postarea “Rugăciunea mamei”

 

One response to “Nota salvatoare

  1. mariana

    09/25/2013 at 8:43 PM

    Iata inca o minune a sfintilor dragi:va povesteam despre nota salvatoare de la bacalaureat a fiului meu si iata ca acum a intrat la facultate,tot datorita rugaciunilor adresate sf efrem cel nou,sf nectarie,sf mina,care impreuna cu Maicuta Domnului au facut minuni in gandirea fiului meu;ma rog sa-l ajute bunul Dumnezeu sa fie cuminte,constiincios si cu frica de Dumnezeu,pentru a putea depasi toate obstacolele pe care la va intalni.Doar cu rugaciuni si cu sufletul curat trecem peste toate nevoile si rautatile acestei lumi.Doamne,asculta rugaciunile tuturor sfintilor si ale Preacuratei Maicii Tale,si ne miluieste pe noi.Amin.

     

Leave a Reply

 
