RSS

Gradul I în învățământ

11 Sep

Mă numesc Oana B., sunt de lângă Timișoara și vreau să vă mărturisesc minunile prin care am trecut și eu în timpul examenelor din facultate și nu numai. Mereu mă rugam înainte de examene Sfântului Nectarie, iar el niciodată nu mă lăsa la greu și mă ajuta să primesc ce era mai ușor sau ce știam mai bine.

 5sf-nectarie3526_boca

Aveam multe examene orale și de multe ori nu știam ce să răspund, dar îl strigam pe Sfântul Nectarie și pe Părintele Arsenie Boca, iar în momentul acela îmi venea în gând răspunsul la întrebarea profesorului.

Vreau să vă spun că nu știam foarte multe despre Părintele Justin Pârvu, dar văzând minunile ce le-a făcut după ce a trecut la Domnul, mi-am dat seama că e un sfânt și am decis să îl apelez și pe el în rugăciunile mele pentru că aveam de dat un examen foarte important pentru mine, Gradul I în învățământ.

L-am rugat și pe el și pe Sfântul Nectarie, pe Maica Domnului, pe Sfântul Iosif cel Nou de la Partoș,  pe Părintele Arsenie. Era necesar să iau nota 8 ca să trec examenul, aveam emoții mari, iar când am primit subiectul, am văzut ca la partea de Psihopedagogie nu știam nimic, iar dacă nu făceam parte a III-a, nu aveam șanse să iau mai mult de nota 7.

06520parintele20iustin20parvu20manastirea20petru20vodasf Iosif de la Partos

Dar i-am chemat pe toți sfinții să-mi lumineze mintea și să mă ajute să scriu ceva. Atunci m-am apucat și am scris ce consideram eu că are legătură cu acel subiect. Nu mă așteptam să trec examenul, dar minunea a venit când am aflat nota: 8,05!

Nu-mi venea să cred, parcă nu realizam. Și toate acestea datorită lui Dumnezeu care nu m-a lăsat niciodată, deși nu meritam. Am aflat și de Sfântul Efrem cel Nou că e mare ajutător și îl voi pomeni și pe el în rugăciunile mele. Slavă lui Dumnezeu și Maicii Domnului pentru toate!

Oana B., Timișoara, 4.08.2013

 

One response to “Gradul I în învățământ

  1. intacere

    09/12/2013 at 5:43 AM

    Reblogged this on In Tacere.

     

Leave a Reply

 
