RSS

Dorinţă îndeplinită!

30 Jul

Sunt în sesiune. Viaţa nu e uşoară când eşti student la Drept şi te străduieşti să îţi iei toate examenele. Îmi fac puţin timp pentru că i-am promis Sfântului Efrem că o să mărturisesc minunea lui cu mine, cât de repede pot.

Am picat un examen şi eram foarte deznădăjduită şi tristă. Două din prietenele mele bune mi-au fost alături în acel moment cu tot sufletul lor şi le mulţumesc mult de tot. Fără ele era tare greu!

Într-o zi m-am dus la Bisericuţa Studenţilor în Haşdeu (Cluj), iar una din prietene mi-a arătat cartea “Sfântul Efrem cel Nou Minuni în Romania” şi era foarte bucuroasă că Sfântul Efrem a ajutat-o la facultate, cu examenele, ea fiind în an terminal.

Luând cartea şi citind câteva dintre minunile scrise m-am cutremurat. Eu niciodată nu m-am rugat Sfântului Efrem. Mi-am zis în gând că mi-aş dori si eu cartea aceea, dar o să o iau eu mai încolo, când o să am bani pentru aşa ceva (aşa gândesc mereu).

Seara, după slujbă, m-am închinat pentru prima dată la moaştele scoase pe o masă în biserică şi bineînţeles și la papucul Sfântului Efrem. Am simţit o pace interioară de nedescris. După ce am ajuns în cămin, o alta prietenă m-a rugat să cobor pentru că voia să îmi dăruiasca ceva.

Când m-am dus, am rămas şocată: mi-a dăruit cartea cu minunile Sfântului Efrem, deşi eu nu am zis nimănui că mi-o doream, doar am gândit aceasta şi în plus, cine să îţi dăruiască exact cartea dorită la o oră aşa de târzie?

Cu adevărat Sfântul şi-a arătat bunătatea faţă de mine chiar dacă eu nu m-am rugat lui până acum. De acum încolo, cu siguranţă o să mă rog cât de mult pot şi o să-l cinstesc pentru că Dumnezeu ne-a dat un Sfânt tare bun!

Dumnezeu să ne ajute pe toţi şi rugaţi-vă Sfântului Efrem pentru ajutor, mai ales la examene!

Ramona-Daniela, Cluj

 
Leave a comment

Posted by on 07/30/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a comment