RSS

Într-o Dacia 1300 albă, răblăgită

26 Jun

Sfantul Efrem cel Nou - Minuni in RomaniaNumele meu este Luminița, sunt din Oradea și aș dori să vă povestesc o minune săvârșită de Sfântul Efrem cel Nou cu mine în anul 2011, cândva în luna iulie.

Eram doctorand în cel de-al cincilea an la Universitatea din Oradea, Facultatea de Istorie-Geografie, Relații Internaționale, specializarea Istorie. Fiind foarte obosită, am luat hotărârea să mă las de doctorat, deși dădusem bani mulți în fiecare an în vederea finalizării lui.

Cu bucuria că abandonez, am început să citesc o carte cu minunile Sfântului Efrem cel Nou. Era într-o duminică, după ce venisem de la Sfânta Liturghie. Până seara am citit-o și am rămas uimită că o doamnă mărturisea că, dacă citești cartea într-o singură zi, vei visa cu Sfântul sau chiar îl vei vedea.

Mărturisesc sincer că la citirea acestui lucru eram cam sceptică… consider că așa suntem noi, nu credem nimic până nu vedem cu ochii noștri. Am zis în sinea mea: “Ei, lasă, că n-o fi chiar așa”.

Noaptea am visat cu Sfântul Efrem cel Nou, care mă ducea la Cluj cu o mașină veche, Dacia 1300 albă, răblăgită și îmi explica faptul că nu trebuie să abandonez doctoratul. De asemenea, îmi dădea indicații precise ce să caut la Arhivele din Cluj și la Biblioteca Centrală Universitară din același oraș.

Dimineața, deși mai aveam doar trei zile din concediu, am descins la Cluj, împreună cu soțul meu, am urmat sfatul Sfântului Efrem cel Nou și astfel am finalizat doctoratul în 29 septembrie 2011.

Îi mulțumesc Sfântul Efrem cel Nou pentru ajutorul acordat în finalizarea studiilor începute în urmă cu cinci ani! Îi mulțumesc lui Dumnezeu, care este mare prin Sfinții Săi!

Luminița M., 11 noiembrie 2012, Oradea

Preluare din cartea “Sfântul Efrem cel Nou – Minuni în România”, Edit. Sophia, 2013, pag. 107-108.

 
1 Comment

Posted by on 06/26/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Într-o Dacia 1300 albă, răblăgită

  1. Bogdan Dinca

    06/28/2013 at 12:15 PM

    Slava Domnului pentru mijlocirea atat de apropiata a Sfantului Efrem.
    Ar trebui mentionat ca asteptarea sfantului in vis dupa citirea cartii intr-o zi este totusi un gand personal, in cazul acesta Sfantul a randuit asa, dar asta nu inseamna ca nu poate sa lucreze cu oamenii in multe alte feluri. Intarirea marturiei este chiar continutul acestui blog.

    Multumiri doamnei Luminita,

    Slava lui Dumnezeu pentru toate!

     

Leave a Reply

 
