RSS

Un ajutor frumos și discret

06 Jun

Sunt la master în anul II, și zilele trecute aveam de predat un proiect mai complex, la care nu prea făcusem mare lucru. M-am pus mai serios pe treabă cu 2 zile înainte de predare.

Cu o zi înainte însă, după ce am ajuns de la serviciu și m-am reapucat de proiect, mi-am dat seama că nu prea am cum să îl fac să fie cât de cât funcțional, chiar de aș lucra toată noaptea. Nu era ceva foarte greu de realizat, dar cerea multă muncă și mult timp.

Vizitez din când în când blogul acesta, din momentul în care am aflat de el, că să mă bucur și eu de minunile Sfinților mărturisite de cei care s-au bucurat de ajutor. Și în acea seară, am intrat pe blog, gândindu-mă că poate au mai apărut marturii de la ultima mea vizită.

În același timp, mă gândeam că aș avea și eu nevoie de mare ajutor și că m-aș bucura să pot trimite și eu un cuvânt. I-am chemat în gând pe Sfântul Efrem cel Nou și pe Sfântul Nectarie și mi-am continuat lucrul la proiect. Am reușit să stau trează, fără urme prea mari de oboseală, o mare parte din noapte, reușind sa întocmesc o parte destul de importantă din proiect.

A doua zi, discutând una-alta la serviciu cu o prietenă, a aflat șeful de proiectul meu neterminat, pe care trebuia să îl predau în acea după-masă. Eu aveam de gând ca la facultate să rămân printre ultimii la predat, pentru a putea lucra. Dar șeful meu mi-a propus și mi-a permis să lucrez chiar la serviciu ceea ce trebuia să termin. IMG_5937

Astfel, am reușit sa finalizez și să predau proiectul. Am luat 9. Eu zic că m avut parte de ajutor frumos și discret din partea Sfinților… Aproape credem că noi facem și că ne-am fi descurcat și singuri, atât de fini sunt…

Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Precizez că am „beneficiat” de ajutorul Sfinților în anii trecuți și la examene, pomenind numele vreunui Sfânt care îmi venea atunci în minte și rugându-mă lui. Cum m-au ajutat? Au venit subiecte la care m-am descurcat, cu toate că erau biletele pe rânduri și printre ele erau lucruri pe care nu le știam…

A., Cluj-Napoca

 

One response to “Un ajutor frumos și discret

  1. florina

    06/21/2013 at 10:06 PM

    Va multumesc mult pt povestile incurajatoare pe care le publicati.peste o saptamana dau examenul de bacalaureat si am mari emotii.ma rog mult la Dumnezeu si sper sa ma ajute.Va rog sa faceti o rugaciune pentru mine.si eu ma rog pentru toti care au examene.Doamne ajuta!

     

Leave a Reply

 
