RSS

Cine cere, primește

27 May

Aș vrea să mărturisesc despre ajutorul primit de la Sfântul Efrem și Sfântul Fanurie. Aveam examenul de definitivat. După încheierea școlii, am avut puțin timp la dispoziție pentru a învăța, adică trei săptămâni.

Materia era destul de voluminoasă, iar în săptămâna dinaintea examenului nu m-am simțit prea bine. Înaintea examenului nu mă simțeam destul de bine pregătită, dar am mers cu nădejdea în ajutorul lui Dumnezeu. Am citit înainte acatistul Sfântului Efrem și am plecat. Am luat 6,20 la examen, iar nota minimă de trecere era 7.

Am făcut contestație. Au urmat trei zile de așteptare. Am citit în continuare acatistul Sfântului Efrem, iar apoi și acatistul Sfântului Fanurie. Aveam nevoie de 80 de sutimi. Sincer, mi se părea puțin probabil să-mi fie mărită nota de la 6,20 la 7, dar în același timp, speram că sfinții nu mă vor părăsi.

Și nu m-au părăsit: am primit cele 80 de sutimi necesare ca să pot absolvi examenul. Am primit nota 7. Sunt absolut sigură că nu a fost deloc o întâmplare, a fost ajutorul primit de la Sfântul Efrem și Sfântul Fanurie.

Rugați-vă cu încredere sfinților, chiar și atunci când problemele par imposibil de soluționat și cu siguranță veți primi ajutor de sus. Mulțumesc Sfinte Efrem și Sfinte Fanurie pentru ajutorul primit!

Adina

sf1

 

One response to “Cine cere, primește

  1. G.

    02/05/2014 at 12:02 AM

    Sf. Efrem cel Nou, alaturi de Sf. Nectarie si Sf. Ioan Rusul (dar nu numai; am o lista intreaga: Sf. Rafail, Sf. Spiridon, Sf. Luca, Sf. Ciprian, Sf. Ioan Maximovici, Sf. Antonie de la Iezeru, Sf. Arsenie Boca s.a.m.d., caci am facut o lista cu toti Sfintii mai cunoscuti din calendarul crestin ortodox!!) sunt primii ocrotitori si mari ajutatori ai mei si ai familiei mele si mereu prezenti in viata si gandurile noastre. De cate ori avem o problema de sanatate, serviciu, defectiune etc., cu ajutorul acestora, reusim s-o biruim. De aceea, de cate ori am putut, i-am facut cunoscuti si celor din jurul nostru prin oferirea de acatiste/ carti precum si ulei sfintit sau mir adus chiar din Grecia (unde bunul Dumnezeu si Maica Domnului precum si Sfintii insisi ne-au ajutat sa ajumgem). Cuvintele sunt prea sarace sa multumesc indeajuns, iar intamplarile atat de multe incat ma rezum doar la atat: in tot ce facem, suntem ajutati de Sfinti, doar sa le cerem ajutorul!

     

Leave a Reply

 
