RSS

Întâlnire și întărire

14 May

În anul al II-lea de facultate, am avut un examen la Analiză Matematică, pe care îl pregătisem bine, însă am făcut greșeala de a învăța și în noaptea dinaintea examenului, motiv pentru care, a doua zi de dimineață, nu m-am mai putut concentra deloc.

Nu făcusem aproape nimic în lucrare, iar cu punctele acumulate pe durata semestrului cred că aș fi luat maxim nota 4. După examen, am plecat să mănânc la cantina Facultății de Drept pentru că urma și o probă orală, unde se stabilea nota finală.

confess1Ieșind de la cantină, în momentul în care treceam șoseaua, m-am întâlnit cu părintele meu duhovnic și cu doamna preoteasă. Ținând cont de faptul că nici eu, nici părintele meu duhovnic nu locuim în București, nu aș numi această întâmplare o simplă coincidență.

După ce ne-am salutat și am stat un pic de vorbă, m-am despărțit de dumnealor și m-am dus la treburile mele.

Ajuns în sala de examen, am primit subiectul pe care, cu o zi în urmă aș fi știut să îl rezolv, dar acum pur și simplu nu reușeam. Mi-a venit rândul să prezint rezolvarea la tablă. Aceasta consta în doi pași, primul mai mare, pe care l-am și făcut.

Din motive de timp (sau nu…), profesorul nu m-a mai lăsat să scriu în continuare, ci mi-a cerut anumite explicații, prin care am reuşit, cu ajutorul lui Dumnezeu, să îl conving că am înțeles ce am scris pe tablă. Mi-a pus nota 8! Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Gabriel Ivan, București

 

Leave a Reply

 
