RSS

Din mila lui Dumnezeu

09 May

logoMă numesc Maredavid Elena, sunt din Sibiu si studentă la master în anul I. Aș dori să mărturisesc și eu o minune pe care am trăit-o primind ajutor de la sfinții lui Dumnezeu.

Cred în minuni și în ajutorul pe care îl primim necontenit de la Dumnezeu prin Sfinții Săi, simțind  acest ajutor la toate examenele din viața mea, însă o minune m-a marcat în mod deosebit!

În vara anului trecut, (2012) fiind studentă în ultimul an la facultate trebuia să îmi susțin licența. Deoarece am plătit taxă la facultate în ultimii 2 ani de studiu (taxă suportată de părinții mei si având o valoare destul de mare), mi-am dorit din toată inima ca la master să intru la buget.

Interesându-mă de condițiile pe care trebuie să le îndeplinesc ca să intru la master-buget, am aflat că jumătate din media de admitere la master o reprezenta nota la examenul de licență, iar cealaltă jumătate era reprezentată de media aritmetică obținută în toți anii de facultate.

În cazul meu, această medie a anilor de studiu era foarte mică (recunosc că m-am lenevit în facultate și nu prea învățam decât cu puțin înainte de examene, meritând așadar, notele mici pe care le-am luat), deci nu aveam nicio șansă să intru la master buget în acest condiții. Eram foarte mâhnită deoarece locurile bugetate erau puține la număr (15) și mi-am dat seama că și dacă m-aș strădui să iau notă maximă la licență, nu voi reuși.

Totuși minunea s-a întâmplat! Cu 6 luni înainte de examenul de licență, s-a schimbat legea veche cu una nouă (dată de Ministrul Educației la nivel național), conform căreia admiterea la master să se facă doar pe baza examenului de licență.

Această veste m-a bucurat nespus și nu îmi venea să cred că totuși am o șansă mare de a intra la master-buget, ținând cont de noile condiții de admitere. Și totuși, am fost delăsătoare cu lucrarea de licență până în pragul examenului (am scris-o cu 2-3 săptămâni înainte de examen, de abia am terminat-o la timp și avea un conținut jalnic după părerea mea).

Mă simțeam nevrednică să cer ajutorul lui Dumnezeu. Simțeam că nu meritam. Mi-a dat o speranță mare și un timp de 6 luni (perioada de la schimbarea legii până în ziua examenului) în care să scriu licența și eu, ca o leneșă, n-am îndeplinit puțina osteneală. Totuși m-am rugat, atât eu cât și mama, Sfântului Nectarie din Eghina, deoarece știam că este grabnic ajutător.

În ziua susținerii lucrării de licență, înainte să plec la examen am răsfoit repede lucrarea de licență și am citit repede definiția a 3 termeni din conținut și din care am considerat că voi fi întrebată de comisie.

21În timpul susținerii licenței, un profesor din comisie m-a întrebat exact acei 3 termeni pe care îi citisem cu vreo oră înainte! Am rămas uimită! Am știut să răspund la întrebări și am primit nota maximă. După înscrierile la master, am aflat că am intrat la buget exact la profilul pe care mi l-am dorit!

Am plâns de bucurie si nu știam cum să mulțumesc lui Dumnezeu care mi-a ajutat prin Sfântul Nectarie. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Maredavid Elena, Sibiu

 

Leave a Reply

 
