RSS

Chipul Blândețelor

09 May

În anul II de facultate, la examenul de Semantică engleză, am avut la dispoziție o zi pentru studiu. De fapt, jumătate de zi, deoarece de dimineață până la amiază am participat la consultațiile pentru examenul cu pricina.

s10

Fusesem la cursuri, dar nu am învățat deloc până în acel moment, deoarece era chiar ultimul examen din sesiune, cu toate că nu era deloc ușor. Seara, am început să am o durere de cap destul de puternică și să îmi fie greață; în cele din urmă, am vomitat.

Nu mai puteam învăța. Pățesc lucrul acesta din cauza unor mici probleme cu bila. Am făcut greșeala ca în acea seară să mănânc pește afumat. I-am cerut ajutorul Sfântului Nicolae să se roage pentru mine ca să nu rămân cu o restanță din cauza acestei nechibzuințe.

Mi-am zis apoi că trebuie să mă odihnesc și mă voi trezi mai devreme dimineață. Nu parcursesem toată materia, eram puțin îngrijorată, dar mi-am pus nădejdea în Sfântul Nicolae.

Dimineața, când m-am trezit, m-am simțit mult mai bine și am învățat ce mi-a mai rămas. Am luat 10 la acel examen și știu că s-a întâmplat astfel numai datorită Sfântului Nicolae. Mulțumesc, Mare Făcătorule de minuni și Chipul Bândețelor!

Ana-M, Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
