RSS

Sfântul mi-a ajutat să îmi iau certificatul de cunoaştere a limbii franceze

10 Apr

Mă numesc Maria Panaretou, sunt din insula Kerkira şi sunt elevă în clasa a treia de gimnaziu. Nu o să vă răpesc mult timp. Aş vrea ca diploma mea de cunoaştere a limbii franceze să o publicaţi într-una din cărţile dumneavoastră, deoarece am obţinut-o mulţumită sfântului.

FRANCAIS_DALF

Am dat examen la limba franceză şi anul trecut, dar nu l-am trecut. Mama v-a trimis cu puţin timp în urmă o scrisoare cu minunile sfântului pe care le-a trăit în viaţa ei. Cu puţin timp înainte să dau şi anul acesta examenul de limbă franceză, destul de deznădăjduită, am stat de vorbă cu mama.

Mi-a spus să mă rog Sfântului Efrem şi, dacă am credinţă, voi lua diploma. Mi-a propus că, dacă se va întâmpla aşa, vom trimitem o copie a diplomei pe adresa mănăstirii. Şi într-adevăr, sfântul nu s-a lăsat mult rugat şi m-a ajutat să reuşesc.

V-aş ruga să faceţi o mică rugăciune pentru mine, ca să am rezultate bune la şcoală şi anul acesta. Vă mulţumesc că mi-aţi acordat şi mie din timpul dumneavoastră citind rândurile acestea puţine – dar care mărturisesc o experienţă proprie care pentru mine are o mare însemnătate.

Maria Panaretou, Localitatea Sf.Nicolae, Kanalia, Kerkira

Mărturie preluată din cartea Noi minuni ale Sfântului Efrem. Minuni cu copii născuți și nenăscuți, Editura Egumenița/ Cartea Ortodoxă, 2009, p.196

         

 
Leave a comment

Posted by on 04/10/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
