RSS

Am luat nota 10 și am fost foarte fericită…

31 Mar

Mă numesc Mihaela și am 45 de ani. Am fost nevoită să fac o facultate, pentru a-mi asigura locul de muncă.

18Prezența Sfântului Nectarie am simțit-o în timpul examenului de licență, pe care l-am susținut anul acesta. Învățasem, trecusem prin toată materia, dar aveam emoții și mă temeam că nu voi reuși. Mă speria și faptul că examenul trebuia susținut într-un oraș îndepărtat.

Începusem să citesc zilnic Acatistul Sfântului Nectarie, cu vreo două săptămâni înainte, și cartea Sfântul Nectarie. Minuni în România. Mă rugam sfântului să mă ajute să îmi amintesc tot ceea ce am învățat și să nu am emoții.

Când am intrat în sală, am așezat pe masă icoana Sfântului. În timpul examenului i-am simțit prezența.

Îmi aminteam totul cu ușurință, emoțiile dispăruseră, puterea de concentrare crescuse și am răspuns corect la toate subiectele. Nu știu dacă a fost doar o părere sau s-a întâmplat aievea, dar am simțit că în spatele meu se afla Sfântul Nectarie. Am luat nota 10 și am fost foarte fericită, mulțumindu-i Sfântului Nectarie pentru ajutorul dat.

Mihaela, mărturie preluată din cartea Minunile Sfântului Nectarie din Eghina românească, Editura Areopag, București, 2012, pg. 99-100

 
 

Leave a Reply

 
