RSS

Rugăciunea mamei

06 Mar

DSCF5608Am promis că o să scriu (şi vreau să mă ţin de cuvânt), să spun la toată lumea cât de mult m-a ajutat pe mine Sfântul Efrem şi ce minuni a făcut pentru mine:

Fiul meu cel mic, nu putea să-şi termine lucrarea de disertaţie pentru masterat din cauza unui virus la stomac, care-i dă o stare de oboseală continuă.

Când începusem să-mi pierd orice speranţă, am fost îndemnată de sora mea să mă rog la Sfântul Efrem cel Nou, despre care nu ştiam nimic. 

Puţin cam sceptică, m-am rugat, şi a doua zi, chiar o minune s-a întâmplat: fiul meu m-a anunţat că a terminat-o. Am rămas uimită, nu-mi venea să cred urechilor ce aud, căci de atâta timp tergiversa şi deodată mă anunţă că a terminat-o!

Prinzând curaj, am continuat cu rugăciunile ca să-şi termine corecturile cât mai curând (ne era teamă că îi va lua mult timp), dar a terminat în 2-3 ore, apoi ca să-şi depună dosarul pentru masterat (cu toate formalităţile administrative necesare), şi în final să-şi ia examenul de disertaţie la masterat, pe care l-a trecut cu 10.

Tot Sfântul Efrem mă ajută ori de câte ori pic în deznădejde: citesc Rugăciunea celor deznădăjduiţi şi asta îmi mai dă câte un imbold.

Minunat şi grabnic ajutător este Sfântul Efrem!

Ps. Vreau doar să mai adaug că în ultima sesiune a fiului meu m-am rugat la Maica Domnului, care m-a ajutat la fel de mult şi de grabnic.

Roxana, Paris

 
1 Comment

Posted by on 03/06/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Rugăciunea mamei

  1. mariana

    09/11/2013 at 9:45 PM

    L-am cunoscut pe Sf Efrem cel nou citind articole necesare copilului meu pt examenul de bacalaureat din anul acesta.stiind ca are lacune serioase la matematica si traind emotiile alaturi de el,am inceput sa citesc acatistul sf efrem cel nou,paraclisul maicii Domnului si tot felul de rugaciunila vreme de nevoie.Dupa examenul de la matematica mi-a marturisit ca nu e sigur ca obtine nota salvatoare,cu o privire plina de lacrimi si deznadejde.L-am incurajat si l-am sfatuit sa aiba incredere in Dumnezeu ,Maica Domnului si toti sfintii pe care i-am rugat cu lacrimi in ochi sa il ajute sa treaca cu bine.Cand s-au afisat rezultatele ,atat de emotionat era incat nu stia ce ss faca:sa mearga sa vada cu ochii lui sau sa astepte sa il sune colegii.In cele din urma,telefonul a sunat si a aflat ca a promovat cu succes examenul de bacalaureat.Acum(tot datorita rugaciunilor adresate Sf.nectarie,Sf efrem cel nou,Maicii Domnului,bunului nostru Dumnezeu)s-a inscris la facultate,la un profil unde sunt disponibile doar 5 locuri.Cu ajutorul Sf efrem stiu ca va avea noroc siva urma ceea ce ii place.Simtim tot timpul prezenta sfintilor.Stiu ca trebuia sa scriu aceasta minune a sfantului acum doua luni,insa am facut-o cunoscuta la toti apropiatii .Ajuta-ne sfantule efrem si iarta-ne pacatele noastre dezi cu zi.Doamne ajuta!

     

Leave a Reply

 
