RSS

Întâi de toate, biserica!

04 Mar

Bună ziua! Nu m-am putut abține să nu las un comentariu. Țin să menționez că am trecut și eu astăzi printr-o restanță la Anatomie Artistică, fiind studentă la Facultatea de Arte Plastice.

Profesorul cam exigent, subiecte grele, majoritatea dintre ele, informație foarte multă și greu de reținut într-un timp atât de scurt.

Însă mi s-a întâmplat un lucru uimitor: am visat-o pe bunica mea (Dumnezeu să o ierte!) care îmi spunea insistent să mă duc la examen, dar numai dacă mă duc înainte câteva minute la biserică.KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Cu o seara înainte de examen, am citit acatistul “Adormirii Maicii Domnului”, iar în ziua examenului, azi dimineaţă m-am dus la biserică şi am stat vreo 5-6 minute.

Când a venit momentul examenului, ne-a dat subiecte mai uşurele şi în scris. Nu oral, cum s-a dat examenul original. Aşa se face că am trecut!

Am fost foarte fericită!!!

Maria, Baia Mare

 
Leave a comment

Posted by on 03/04/2013 in Dumnezeu, Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
