RSS

10 și bursă

16 Feb

Sfinții lui Dumnezeu m-au ajutat mult în sesiune. Iată mărturia mea:

După ce am trecut de cea mai mare parte a verificărilor și a examenelor, obținând numai note maxime (însă doar cu ajutorul divin, pe care l-am simțit constant, deși este greu de descris în cuvinte), iată-mă înaintea celui din urmă.

Anatimagesomia mă înspăimânta prin numărul mare de pagini care trebuiau învățate pe de rost. Deja epuizată (și din cauza serviciului, dar mai ales din frica de eșec – mândrie?), am răsfoit neputincioasă cursurile și am reținut doar o mică parte din materie.

M-am întărit citind mărturiile de pe acest site și am rugat o prietenă să citească Acatistul Sfântului Mare Mucenic Efrem pentru mine în timpul examenului (același lucru urma să-l facă și soțul meu); tot ea mi-a împrumutat un medalion cu chipul sfântului.

Cu o zi înaintea examenului m-am rugat Maicii Domnului, Sfântului Nicolae și Sfântului Nectarie. Cu o duminică în urmă, m-am spovedit și m-am împărtășit. Cu toate acestea (mică este credința mea…), îmi era, în continuare, teamă că o să pic.Sfanta-Impartasanie-Hristos-in-potir

Subiectele au fost dificile, dar în timpul examenului am simțit un curaj care nu-mi era propriu; am reușit, împreună cu încă trei colege, să tratăm toate subiectele (sub privirile neașteptat de îngăduitoare ale profesorului), unele complet, pe altele doar parțial.

Am plecat ușurate de la examen, fiind sigure de cinci-ul care ne asigura promovarea. Când am primit rezolvarea, minune: nota 10! Ceea ce înseamnă că voi lua și bursă (la care nu mai îndrăzneam să mai sper).

Le multumesc tuturor sfinților care mi-au fost aproape. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Camelia R.

Facultatea de Medicină, Galați
 

One response to “10 și bursă

  1. cezara bolat

    09/22/2014 at 6:48 PM

    Imi place foarte mult medalionul cu Sfantul Efrem. Imi poate spune cineva cum sa fac rost si eu de unul? Va rog…

     

Leave a Reply

 
