RSS

Ajutor grabnic

15 Feb

… Şi Sfântul Nicolae m-a ajutat. După ce am citit mai multe mărturii pe blogul https://ajutorlaexamene.wordpress.com/, am decis să citesc şi eu acatistul Sfântului Nicolae pentru ajutor la învăţătură. Dar nu îl aveam.

sf-nicolae-12-chipul

Tot în acea zi trebuia să mă întâlnesc cu o fată ca să-i dau ceva şi atât de mare mi-a fost uimirea când am văzut că mi-a adus acatistul Sfântului Nicolae.

Nu mă aşteptam ca acatistul să intre în posesia mea chiar aşa de repede. Iar după ce l-am citit, chiar am învăţat mai uşor.

Patricia B., Bucureşti

http://www.ortodoxiatinerilor.ro/tinerii-biserica/55-minuni-si-convertiri/18868-minuni-ale-sfintilor-in-vietile-tinerilor-2

 

Leave a Reply

 
