RSS

14 restanţe, alte examene şi licenţă

15 Feb

Vă scriu cu multă bucurie în inimă despre ajutorul la examene pe care l-am primit de la Sfântul Nectarie şi Maica Domnului, Împărăteasa cerului şi a pământului.

Am ajuns ca la sfârşitul anului IV de facultate să am 14 restanţe şi încă 7 examene pe semestrul al II-lea, aşadar fără nici o şansă să pot da licenţa în acest an (2011). Eram foarte abătut, deznădăjduit, nu mai eram bun de nimic.

Mi-am zis să îmi pun nădejdea în Dumnezeu, am început să mă rog la Maica Domnului că dacă poate, să se milostivească şi asupra mea, conştient fiind că sunt păcătos şi că n-am împlinit nici o poruncă pe acest pământ, dar, dacă poate, să mă ajute şi pe mine că nu mai pot.Grabnic-Ascultatoare

Am început să citesc despre Maica Domnului şi despre ajutorul care il oferă. Înaintea fiecărui examen mă trezeam şi citeam Acatistul Maicii Domnului ‘Grabnic Ajutătoare’.

Credeţi-mă pe cuvânt că nu a fost dată să mă rog înaintea icoanei Maicii Domnului şi să nu mă ajute astfel încât în primul semestru al anului IV, mi-am luat toate cele 9 examene.

Spre finalul semestrului II, am început să dau din restanţe, aproape 2 luni nu prea am ieşit din casă, rugându-mă la Maica Domnului. Spre sfârşit, nu am mai putut, am clacat atunci şi uitându-mă pe internet am văzut pe site-ul http://www.sfaturiortodoxe.ro/sfantul-nectarie-minuni-romania/ despre ajutorul pe care il dă Sfântul Nectarie celor care îi cer ajutorul. I-am cerut şi eu ajutorul că nu mai puteam şi l-am simţit din plin.124097_sfantul-nectarie-minunile

Îmi mai rămăsese un examen important, iar între timp lucram şi la licenţă, totul a fost contra-timp, aşa că am avut doar 2 zile să învăţ peste 70 de pagini de desene şi formule.

Înainte să merg la examen, am citit acatistul Sfântului Nectarie şi al Maicii Domnului, după care am plecat la examen. Am ajuns în sală, profesorul ne-a aşezat câte unu în bancă, iar apoi ne dădea să extragem subiectele.

Când a ajuns la mine şi m-a pus să extrag, mi-a căzut un bilet care nu era din anul meu, am extras din nou, dar s-a întâmplat acelaşi lucru, iar la a treia extragere, mi-a căzut ceea ce am ştiut eu mai bine. Pur şi simplu mi-a venit să plâng când am văzut că mi-a căzut ceea ce ştiam eu mai bine. Nu-mi venea să cred că mi se întâmple mie aşa ceva!

Şi la celelalte examene, cam acelaşi lucru s-a întâmplat. În plus, am terminat şi licenţa, iar apoi am predat-o la timp. Pe lângă că mi-a ajutat să dau examenele în acest timp scurt, m-a ajutat să iau şi licenţa cu bine.

Adrian

http://minunilesfintilor.wordpress.com/2010/10/28/minunea-sfantului-nectarie-si-a-maicii-domnului-de-la-malevi1/

 

Leave a Reply

 
