RSS

Bucură-te, Sfinte Nectarie, prieten al creștinilor care dau mărturie despre puterea ta!

12 Feb

Cred că descoperirea acestui site este o minune a Domnului, precum nimic nu este întâmplator în viața noastră.

Spun asta deoarece am primit ajutorul Sfinților Săi și aveam o promisiune de îndeplinit, aceea de a mărturisi și altora binefacerile dăruite de Dumnezeu prin rugăciunile Sfântului Ierarh Nectarie. Azi, chiar mă gândeam cum aș putea să-mi îndeplinesc promisiunea și numai ce am și am găsit site-ul.

Fiind în sesiune, știam că nu voi reuși să învăț fără pauze, deci m-am gândit ce m-ar putea ajuta să mă deconectez de la subiect. Astfel, mi-am îndreptat pașii spre o librărie bisericească, de unde am cumpărat o carte despre minunile Sfântului Nectarie.

Ajungând acasă, am început să citesc și să mă minunez de grabnicul ajutor pe care îl dă Sfântul în multe situații.

Chimie organica

La finalul cărții apare cel de-al doilea acatist al Sfântului și m-am gândit să-l citesc, rugându-l să mă ajute la primul examen.

Sunt studentă la Facultatea de Farmacie și mă gândeam cu frică la „groaznicul” examen de Chimie organică, având o cantitate foarte mare de informație de memorat.

Examenul a trecut, iar rezultatele au sosit: am promovat, deși o parte semnificativă dintre colegi nu au reușit acest lucru.

Așa că, vă îndemn și pe voi să înălțați rugăciunile voastre Maicii Domnului și Sfinților, care sunt mijlocitorii noștri către Scaunul Împaratesc, și în același timp prietenii noștri! Nici nu știți cât de ascultate ne sunt rugăciunile…

„Bucură-te, grabnic mijlocitor către Creator!”

I. G., 8 februarie 2013, Cluj-Napoca

 
 

Leave a Reply

 
