RSS

Examenele

07 Feb

DSCN1388În acest an, dimpreună cu prietenele mele am dat admiterea la facultăți diferite și fiecare dintre noi s-a învrednicit de mila lui Dumnezeu și a Sfântului Nicolae la aceste examene.

Una dintre fete, știind foarte puțină fizică, înainte de examen s-a rugat Sfântului Nicolae, a aprins o lumânare și a obținut un rezultat foarte bun.

Alteia îi era frică de limba rusă, deoarece întotdeauna a fost slabă la această materie, însă după rugăciunea adusă Sfântului Nicolae a luat nota cinci (adică 10 în învățământul rusesc, căci notele de 1, 2 și 3 indică rezultatele slabe, iar cele de 4 și 5 rezultatele bune și foarte bune).

Eu însămi, la insistențele părinților mei, am dat admitere, am acumulat punctaj mic și eram convinsă că nu voi trece, deoarece punctajul de admitere era foarte mare. Însă tocmai la secția la care m-am înscris a fost redus punctajul, și iată că eu – slavă Bunului Dumnezeu! – am fost admisă.

E. N., regiunea Vologodsk

Mărturie preluată din cartea Minuni ale Sfântului Nicolae, Editura Sophia, 2007, p. 168.

 

One response to “Examenele

  1. Nicoleta

    01/04/2014 at 1:35 PM

    Sfantul Nicolae m-a vindecat chiar de praznicul sau! Am mers sa citesc acatistul Sau in fata sfintelor sale moaste! Si din ziua aceea pot sa mananc fara sa imi fie rau …. ii multumesc din suflet! Mai mult am simtit o manganiere duhovniceasca ori de cate ori ma rog din suflet! Amin

     

Leave a Reply

 
