RSS

Cu 5 examene în sesiunea specială

31 Jan

ImageÎn sesiunea specială am intrat cu 5 examene dintre care unul iar la Chirică (Succesiuni-le) şi unul la Podaru (mai picasem de 3 ori!), plus DCA, o procedură şi nici eu nu mai ştiu.

M-am rugat Măicuței Domnului să mă ajute. Am trecut toate examenele. Ţin minte că la Podaru, m-am uitat pe lista de note şi m-am văzut picată. Eram îngrozită!

Mergând la contestaţii m-am rugat: „Măicuţă Sfântă, ajută-mă!”, iar când s-a uitat profesorul pe lucrare – aveam trecut 4, a observat că nu îmi dăduse punctul din oficiu.

Slavă Ţie, Doamne!

 
Leave a comment

Posted by on 01/31/2013 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
