RSS

O rugăciune şi pentru profesori

21 Jan

Din pricina unor maladii, am întâmpinat dificultăţi în ceea ce priveşte învăţatul, mai bine zis memoratul. Studiez Dreptul în Bucureşti, iar a reuşi să memorezi mult este una din condiţiile pentru a trece anumite examene, care presupun preponderent reproducerea exactă a noţiunilor.

Odată cu apariţia acestor maladii l-am descoperit pe Sfântul Nectarie din Eghina sau mai bine spus Sfântul Nectarie a venit la mine. Nici nu mai ştiu cum s-a întâmplat, probabil tot citind site-uri ortodoxe pe internet

Am avut o prestaţie onorabilă pe parcursul facultăţii, dar m-am trezit cu 2 examene restante la Procedură penală din cauză că nu am reuşit, datorită bolii, să mă prezint la datele stabilite. S-a apropiat momentul să dau examenele.

Mult nu am învăţat, dar chiar dacă citeam, nu reţineam mare lucru. Dificultatea examenului e notorie pentru studenţi. Timpul s-a scurs repede, astfel încât am ajuns în ajunul celor 2 examene fără să cunosc prea mult din materie. Deci, şansele să pic erau de 95%.

Am descoperit acest blog şi mi-am zis că decât să mai învăţ, mai bine ar fi să mă rog să am spor şi să primească profesorii înţelepciune în a da un subiect pe care îl stăpânesc mai bine. Zis şi făcut. Ulterior, am mai citit totuși ceva în acea noapte şi dimineaţa când m-am trezit.

Când ai credinţă dispar şi emoţiile înainte de examen. Cel puţin, aşa e la mine. Simţi că va fi bine. Am avut parte de subiecte pe care le cunoşteam, chiar pe care le repetasem înainte să plec la facultate.

La unul am luat 7, iar la celălalt 8. Deci, mai bine nici nu se putea, mai ales că exigenţa rămâne în vigoare şi la restanţe, proba fiind numărul ridicat al celor picaţi şi de această dată.

Manastirea Radu Voda din Bucuresti cu hramul Sfantul Nectarie de Eghina

Important e să facem şi rugăciune de mulţumire, să continuăm în a ne pune speranţele în Dumnezeu şi să mergem des şi la Biserică.

În concluzie, recomand tuturor să se apropie de Sfântul Nectarie, să viziteze cu încredere Mănăstirea Radu-Vodă din Bucureşti unde se află părticele din sfintele sale moaşte şi să se menţină pe această direcţie. Succes tututor!

Constantin, Bucureşti

 
 

Leave a Reply

 
