RSS

Curaj!

05 Jan

marele-taumaturg-din-nea-makri-grecia-sfantul-mare-mucenic-efrem-cel-nouMi-au dat lacrimile citind minunile care au fost scrise de voi toți. Numai suferință am avut până la vârsta aceasta, deși sunt tânără. Am 24 de ani, dar viața mi-a dat multe necazuri, pe care nu le-am trecut cu brio.
Sunt bolnavă, acum și studentă în anul III. Din păcate, nu am reușit să termin facultatea o dată cu generația mea. Repet anul III a doua oară, iar anul II l-am repetat de 2 ori. Din cauza bolii nu am reușit să ajung la examene.
Sunt deznădăjduită pentru că nu am reușit să termin facultatea. Sufăr de o boală mai grea. Uit mult. Asta datorită unor accidente avute la cap.
Recent, mi-am procurat și eu acatistul Sfântului Efrem cel nou. Am mai prins curaj după ce am citit de 2 ori acatistul. Multumesc Sfinte Efrem!
Vă rog pe cei care ați postat minunile Sfântului Efrem cel nou să vă rugați și pentru mine, pentru sănătate și reușită la examene.
Florica

 
Leave a comment

Posted by on 01/05/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
