RSS

Un vis frumos

14 Dec

Sfântul Nectarie de EghinaDupă ce m-am căsătorit, a trebuit să susţin examenul de titularizare pentru ocuparea unui post de profesor de religie. Timpul pe care îl aveam pentru învăţat era foarte scurt, dar aveam nădejde în ajutorul Sfântului Nectarie.

Materia era foarte multă şi, pentru cineva care în facultate preferase să citească din scrierile Sfinţilor Părinţi sau din alte cărţi duhovniceşti în loc să înveţe pentru examene -cum era cazul meu-, titularizarea părea un vis frumos.

La Metodică nu ştiam aproape nimic şi era mult de învăţat. La examen mi-am pus pe bancă o iconiţă mică a sfântului şi m-am rugat să o scot la capăt. M-am descurcat bine şi am luat titularizarea.

Danion Vasile

Preluare din cartea “Sfântul Nectarie, Minuni în România”, Edit. Egumeniţa, 2010, pag. 223

 
 

Leave a Reply

 
