RSS

O bună nădejde

13 Nov

Într-o seară, în Catedrala din Iaşi a intrat o doamnă căreia, din pricina emoţiilor mari, obrajii îi erau înlăcrimaţi. Printre suspine se închina la racla Cuvioasei şi îi mulţumea cu lacrimi. După ce s-a mai liniştit, o femeie care slujea în Catedrală mitropolitană a întrebat-o:

– Oare aţi păţit ceva?

Atunci femeia, plină de bucurie, i-a mărturisit împrejurările prin care trecuse:

– Eu sunt funcţionară în Galaţi şi m-am gândit că aş încerca să fac Facultatea de Germană. Nu mă simţeam aşa de pregătită, dar am vrut să-mi încerc şansa.

Venind în drum spre Iaşi pentru a susţine examenul de admitere, m-am întâlnit pe tren cu o domnişoară care, ca şi mine, mergea să dea admitere. Când am ajuns la Iaşi, m-am gândit să îi propun domnişoarei să mergem amândouă la moaştele Cuvioasei Parascheva, ca să-i cerem ajutorul.

Atunci domnişoara m-a privit cu desconsiderare, iar apoi, cu multă încredere în sine, mi-a spus: “Eu n-am nevoie de ajutorul nimănui, deoarece sunt bine pregătită!” Cu toate acestea, eu am venit la Sfânta Parascheva şi, cerându-i ajutorul, acesta a venit neîntârziat.

Iată, azi s-au afişat rezultatele şi am aflat că am intrat la facultate. Dar şi mai mult m-am uimit când am văzut că acea domnişoară care era bine pregătită, a căzut examenul. Îmi pare rău pentru ea.

Acum însă nu pot decât să zic că sunt foarte fericită că am fost admisă şi de aceea am venit să-i mulţumesc lui Dumnezeu şi Cuvioasei Parascheva că au binevoit în calea pe care am ales-o.

Preluare din cartea “Sfânta Cuvioasa Parascheva cu sfintele moaşte la Iaşi”, editura Sophia, Bucureşti, 2009, pag. 197.

 

Leave a Reply

 
