RSS

Copiii au luat numai note de 10

09 Sep

Despre Sfântul Ierarh Nectarie am aflat în anul 2011, când am citit cartea Sfântul Ierarh Nectarie – Sfântul secolului nostru, scrisă de Sotos Hondropoulos, precum și Sfântul Nectarie Taumaturgul, a diaconului Nicușor Morlova.

Îndelunga sa răbdare a fost un model pentru mine, căci, de câte ori se ridicau vrăjmașii asupra familiei mele,  gândul mi se îndrepta către Sfântul Nectarie și aceștia se domoleau.

La moaștele sfântului mă închinam de câte ori treceam pe la Sfânta Mănăstire Radu Vodă – și aceasta cam rar. În anul 2010, luna noiembrie, am primit cartea Sfântul Nectarie. Minuni în România, pe care am citit-o pe nerăsuflate.

Aflând de aici despre multele minuni făcute de sfânt, am îndrăznit să mă rog şi eu pentru cei doi copilaşi pe care îi am. Până în prezent, ei au învăţat foarte bine, având rezultate foarte bune la şcoală.

Cum mândria începuse să-mi dea târcoale, Maica Domnului mi-a arătat că învăţătura vine de la Dumnezeu, căci copiii au luat câte o notă mică la testele de la matematică. Media lor ar fi fost compromisă dacă la teze şi la celelalte extemporale nu ar fi luat 10.

Am început să mă rog Sfântului Nectarie ca să mijlocească la Maica Domnului pentru a mă ierta, căci mă mândrisem cu ceva ce nu-mi aparţinea, şi, în acelaşi timp, să le lumineze copiilor mintea pentru a înţelege şi a reţine ceea ce învăţau. Îl mai rugam pe Sfântul Nectarie să-i ajute să-şi îndrepte notele. Ajutorul  sfântului l-am primit grabnic, căci copiii au luat numai note de 10 la teze şi lucrări.

Am scris aceste rânduri pentru a-i mulţumi Sfântului Nectarie, pe care acum îl vizitez foarte des împreună cu copiii la Mănăstirea Radu Vodă, şi totodată vreau să-i încredinţez pe cârcotaşi că mare este ajutorul sfinţilor dacă ai credinţă, fie ea şi cât un bob de muştar.

Oana Burlănescu, Bucureşti – Mărturie preluată din cartea Sfântul Nectarie. Noi minuni la Mănăstirea Radu VodăEditura Areopag, 2012, pg. 46-47

*Relatare trimisă pe mail de către Alexandru*

 
 

Leave a Reply

 
