RSS

Regula de aur

15 Aug

Ceea ce o să vă istorisesc aici s-a întâmplat acum 8 ani, pe când eram în clasa a 12-a. De felul meu sunt o persoană conștiincioasă și muncitoare. În același timp, descoperisem frumusețea de a avea un duhovnic călugăr.

Răspunsul dânsului la frământările mele legate de faptul că nu-mi ajunge timpul să învăț pentru bac și pentru admiterea la facultate, a fost șocant: rugăciune dimineața, rugăciune seara și ce rămâne, studiu.

Mie mi s-a părut foarte greu ce mi-a spus dânsul, dar știind că cuvintele duhovnicului sunt cuvintele Bunului Dumnezeu, am ascultat. Ceea ce s-a întâmplat în continuare a fost de-a dreptul un miracol.

Nu numai că am început să învăț mai ușor, dar într-un timp foarte scurt învățam atât cât înainte mă chinuiam ore întregi. Iar cea mai mare minune abia acum urmează.

La examenul de bac, cel mai frică mi-era de probele orale știind că sunt mai emotivă: rugăciunea duhovnicului împletită cu a mea m-au făcut să iau la română oral 10, în contextul în care subiectul a fost ”În grădina Ghetsimani” de Vasile Voiculescu.

Al doilea subiect la română oral urmărea aspecte de limbă. După examen, m-am dus la prietena mea cea mai bună și am discutat subiectul cu pricina, întrucât i-a picat același lucru.

De aici încolo toate au mers strună: scrisul, admiterea la facultate, bursa de merit, serviciul obținut tot cu rugăciune către Maica Domnului și Sfântul Spiridon. Toate numai cu ajutorul Domnului. Nu spun că a fost ușor, dar toate par și sunt mai ușoare cu Dumnezeu.

Dragi frați, aveți credintă mare, suntem copiii Lui Dumnezeu, nu ne va lăsa!

Cristina

 

Leave a Reply

 
