RSS

Rugăciune-eșec-rugăciune-reușită

12 Aug

Sunt studentă la Drept în anul I. Mi-a fost foarte greu încă de la început, au fost nenumărate momente când am vrut să renunț pentru că nu puteam face față, doar că minunile se întâmplă și în viața mea, deși nu aș fi crezut vreodată.

Notele mici și eșecul la examene m-au făcut să mă întreb: „Oare, ce nu fac bine?”. De învăţat, învăţam cât de mult puteam, îmi dădeam silinţa, mergeam la cursuri, la seminarii, făceam tot ceea ce puteam ca să am rezultate bune şi totuşi nu le aveam. De ce?

Acesta a fost momentul în care mi-am adus aminte de Dumnezeu. Eram credincioasă şi înainte, întotdeauna am crezut în Dumnezeu, doar că de cele mai multe ori Îl uitam.

Am început să mă rog în fiecare zi, să merg la biserică, să citesc acatiste, să-I cer ajutorul la examene, să imi lumineze mintea.

A trecut sesiunea din vară şi rezultatele nu erau extrem de satisfăcatoare: aveam un examen la Drept Civil la care am învăţat enorm, îmi doream enorm să-l iau, era unul dintre cele mai importante examene din tot semestrul.

Şi totuşi, când s-a afişat nota: luasem 4. Am fost foarte, foarte supărată, nu vroiam să mai vorbesc cu nimeni, nu voiam să mai fac nimic.

Altădată când ceream ajutorul lui Dumnezeu şi nu mi-l oferea aşa cum îmi doream, mă supăram (nu neapărat pe El) şi nu mă mai rugam deloc (nici puţinul  pecare îl făceam până atunci). Acum însă, am continuat şi m-am rugat în fiecare zi cum o făceam înainte de aflarea rezultatului.

După ziua contestaţiilor la această disciplină, primesc un mesaj de la profesorul meu că s-a comis o eroare, iar prin îndreptarea ei, am obţinut nota 5. Eram cea mai fericită! Nu mai înţelegeam nimic!

Ce se întâmplase? Colega mea a mers la contestaţie pentru lucrarea ei şi l-a rugat pe profesor să se mai uite o dată și peste a mea. Fiindcă mă așteptasem să îmi iau examenul, colega mea tot insista să merg și eu la contestație, dar eu nu am vrut, deoarece se știe că nu se dau puncte în plus la această materie, lucrările fiind întotdeauna corectate cu atenție, așa că n-avea rost să mai parcurg un drum degeaba până la Cluj.

Cu toate acestea, schimbarea de situație a fost incredibilă! Mulţumesc, Ție, Dumnezeule, pentru ajutor!

Ramona-Daniela, Blaj

 
Leave a comment

Posted by on 08/12/2012 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
