RSS

Totuși, Dumnezeu m-a ascultat

05 Aug

Îmi era teamă de examene, îmi era teamă că nu voi intra la liceul nedorit, mi-era teamă că Dumnezeu nu mă va asculta. Îmi era teamă de mine pentru că nu învățasem nimic până atunci, amânam mereu.

Ieșeam cu prietenele și le spuneam că intru cu siguranță la Filologie, deși aveam medii de 7 și 8 în ciclul gimnazial. În sinea mea încercam să mă liniștesc cu gândul că Dumnezeu mă va ajuta și spuneam că eu cred în El și trebuie să mă ajute, dar totuși simțeam nu aveam destulă credință .

Era cu o zi înaintea examenului și nu știam nici pe ce lume trăiesc, dar m-am apucat să învăț pe seară, deși era prea târziu să recuperez ceea ce ar fi trebuit să fi asimilat în 8 ani de școală.

Vă mărturisesc că am luat 7,50 la Română, deși eram cam proastă la Gramatică, dar Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunea. La Matematică n-am știut nimic, deoarece nu am învățat nimic și am luat 3,30.

Totuși, cu media de admitere, 6,63, am intrat la liceul dorit, la Filologie, chiar dacă pe ultimul loc. Dumnezeu mi-a ajutat și îi mulțumesc.

Sandra

 

 

 

 
Leave a comment

Posted by on 08/05/2012 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
