RSS

Recapitulare de 10

26 Jul

Nu demult am avut un examen oral. Pe lângă faptul că abia puteam ține minte acele multe caracteristici ale unor dialecte, aveam și impresia că nu mai știu nimic, parcă totul mi se ștersese din minte. Însă, încercam să îmi păstrez calmul, gândindu-mă că Sfântul Nicolae mă va ajuta.

Totuși, am sunat-o pe o prietenă care îl iubește mult pe Sfântul Nicolae și i-am cerut rugăciunea, iar ea mi-a insuflat multă încredere în milostivirea Sfântului, spunându-mi că o ajutase și pe ea de multe ori, chiar și atunci când nu se pregătise mai deloc pentru examene.

După aceea, am citit o jumătate din Acatist și apele s-au mai liniștit.

Fetele care așteptau să le vină rândul (căci intram câte unul în sala de examinare) începeau să recapituleze și m-am alăturat lor.

Ajunsă în sala de examen, m-am descurcat bine, profesorul a fost mulțumit și am luat 10. Abia apoi am realizat că Sfântul avusese grijă să nimeresc subiecte ale căror răspunsuri făceau parte din recapitulările sporadice pe care le făcusem cu colegele mele înainte de a intra în examen.

Iulia Anamaria, Cluj-Napoca, 2012

 

Leave a Reply

 
