RSS

O fotografie, o rugăciune

26 Jul

Teoria literaturii este o materie care dă multă bătaie de cap multor studenți. Eram în curtea facultății cu prietena mea, învățam. Ea m-a fotografiat când arătam partea de curs pe care o înțelegeam și îmi doream „să pice” la examen, rugându-mă lui Dumnezeu să fie așa.

De atunci, mai trecuseră câteva zile bune. Dumnezeu m-a auzit și când mă rugam pentru o altă parte cursului pe care aș fi vrut să o am ca subiect de examen, deși rugăciunea mea nu era făcută cu evlavie.

La examen a fost bine, căci am primit subiectele pe care le vroiam și m-a luminat Dumnezeu  cum să le abordez. Am luat 9.

Abia după ce trecuse deja ceva timp, când prietena mea și cu mine vizionam pozele făcute în acea zi în curtea facultății, am observat că ceea ce arătam în acea fotografie era exact unul dintre subiectele primite la examen. Slavă Ție, Doamne!

Iulia Anamaria, Cluj-Napoca, 2012

 
Leave a comment

Posted by on 07/26/2012 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
