RSS

Cum să răsfoiești o carte cu folos

23 Jul

Sfântul Nicolae are, și el, multe merite în traiectoria mea studențească. Într-o noapte, fiind în criză de timp, pentru că nu citisem una dintre cărțile despre care urma să vorbesc a doua zi, L-am rugat pe Dumnezeu și pe Sfântul Nicolae să mă ajute. Am citit cartea pe fragmente, parcă cineva îmi indica peste ce să sar și pe ce anume să mă concentrez.După acea noapte nedormită, Bunul Dumnezeu și Sfântul Nicolae mi-au dat putere să îmi păstrez limpede și să îmi expun ideile. Acest fapt mi-a adus așa multă bucurie încât mă gândeam să tai peste numele meu scris pe pagina de prezentare și să îl trec pe al Sfântului.

Iulia Anamaria, Cluj-Napoca, 2012

 

Leave a Reply

 
