RSS

După 3 ani de amânare

20 Jul

Continuare la Mărturia “Nimic fără Dumnezeu”

P.S.: Şi m-au ajutat şi acum! Am susţinut cu bine disertaţia şi am luat 9! Mare bucurie!

Nu reuşeam să duc la bun sfârşit acest masterat de “Studii avansate în lingvistică”. Am amânat lucrarea vreo 3 ani. Părintele Iustin Pârvu mă avertizase că trebuie să mă pregătesc din timp dacă vreau să fac masteratul la Litere.

Am reuşit cu ajutorul lui Dumnezeu şi al sfinţilor Săi, sfinţi pe care i-am “vizitat”, într-un mini pelerinaj prin centrul Bucureştiului, în Postul Paştilor din acest an: Sfântul Nectarie, Sfântul Spiridon, Sfântul Dimitrie cel Nou şi Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena, Sfântul Mina, Sfântul Nicolae, Sfântul Pantelimon, Sfinţii Epictet şi Astion, Sfânta Varnava şi Sfântul Apostol Filip –  moaştele ultimilor cinci sfinţi le-am găsit în biserica Sfântul Ioan Botezătorul, lângă magazinul Unirea.

Am cerut, însă, ajutor special Părintelui Ilie Lăcătuşu, pe care l-am descoperit anul acesta în luna ianuarie. Am ajuns la sfântul tot cu ajutorul lui Dumnezeu. Am obţinut permisul de conducere în octombrie anul trecut. Şi până în martie când am mersul la Părintele Ilie Lăcătuşu, nu condusesem deloc.

Cu o seara înainte de a ajunge la mormântul Sfântului, în Bucureşti, m-a sunat prietena cu care trebuia sa merg acolo şi mi-a spus: “Vezi că mâine conduci!”. “Aoleu! Eşti sigură? Te laşi pe mâna mea? Păi, eu nu am condus deloc de 6 luni (cu atât mai mult în afara Ploieştiului!)”.

“Da. Voi sta în dreapta ta şi ne vom ruga”. Şi aşa a şi făcut. A citit acatistul Părintelui Ilie Lăcătuşu. Eu am zis în mintea mea atunci “Doamne Iisuse Hristoase, nu eu să conduc, ci Tu!”. Şi vă mărturisesc că am simţit în braţele mele putere, l-am simţit pe Hristos cu mine. Aşa am ajuns cu bine la Părintele Ilie, pe care îl consider sfânt.

Deşi aveam un “sac” de rugăminţi, nu am putut să cer decât să termin cu bine masteratul. Şi iată că nu m-a dezamăgit! Piedici am avut destule, dar într-o lună şi un pic mi-am făcut lucrarea: “Paradoxul în Jurnalul fericirii de Nicolae Steinhardt. Interpretare semantico-pragmatică”.

Acum ce să spun? Că urmează un alt examen? Da. Vine examenul de titularizare. Şi nu am decât vreo 10 zile timp pentru studiu. Din nou la Sfinţii mei!

 
2 Comments

Posted by on 07/20/2012 in Părintele Ilie Lăcătuşu

 

2 responses to “După 3 ani de amânare

  1. Nicoleta

    04/04/2017 at 11:57 AM

    Si pe mine Sf Ilie Lacatusu m-a ajutat desi la inceput ” l-am prigonit”,Iarta ma Sfinte Ilie, dupa un timp cand eram in culmea deznadejdii- i-am citit acatistul iar cateva zile mai tarziu- Sf Ilie mi-a indeplinit cererea ,am fost si la el ,de cateva ori si m-am inchinat la moastele lui iar de fiecare data m-am intors cu o mare bucurie sufleteasca.Iti multumesc Sfinte Ilie si pentru ca la inceput nu te-am vrut in viata mea dar tu nu te-ai departat si mi-ai aratat cat de minunat esti ,am sa povestesc despre tine celor din jurul meu si am sa impart acatistul tau ca sa te cunoasca cat mai multa lume si sa te iubeasca!

     
  2. Ioana

    08/18/2017 at 6:35 PM

    Si eu am fost ajutata de Sfantul Ilie Lacatusu; recent am trecut un examen foarte important. Le multumesc lui Dumnezeu, Sfintei Fecioarei Maria, Sf. Ilie Lacatusu si celorlalti sfinti pentru ajutorul acordat.

     

Leave a Reply

 
