RSS

De la Urgenţă până la Bursă

21 Jun

Sunt studentă la Medicină în anul II. Contactul cu mediul academic a fost un şoc pentru mine, iar sesiunile din anul I, un dezastru. Eram dezamăgită de mine, pentru că eram convinsă că am învăţat şi totuşi, rezultatele nu se vedeau. Simţeam şi că îmi dezamăgisem mama, care îşi doreşte tot timpul ca al ei copil să fie premiant.

Auzisem de la studenţi din ani mai mari că prima sesiune din anul II e, dacă nu cea mai grea, atunci măcar a doua pe podium. Am început să mă panichez şi în primele zile din sesiune nu am reuşit să mă adun. Am început să am atacuri de panică, nu puteam să dorm noaptea, să învăţ, să dau randament, tremuram pur şi simplu când trebuia să mă apuc de învăţat.

Într-o noapte, mama m-a dus şi la urgenţe, de aşa amploare a fost atacul de panică. Eram foarte tulburată. Simţeam că trebuie să fac ceva să ies din această stare.

Am fost sfătuită să citesc Psaltirea Maicii Domnului. Am început să citesc în fiecare dimineaţa, înainte de a învăţa. Alta îmi era puterea de concentrare, alta atitudinea, parcă nici nu mai eram aşa stresată.

Maica Domnului m-a ajutat de am reuşit să învăţ. Am avut rezultate bune şi la examene, am luat chiar şi bursă. Îi mulţumesc pentru că m-a ajutat să mă ridic!

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi!

Maria, studentă la Cluj

 
1 Comment

Posted by on 06/21/2012 in Maica Domnului

 

One response to “De la Urgenţă până la Bursă

  1. sandra

    07/22/2012 at 6:19 PM

    imi era frica de examene imi era frica sa nu intru la licewl nedorit miera frica ca dumnezeu nu ma va asc imi era frica de mn pt ca nu invatasem nimic pana at amanam mereu ieseam cu pretenele si le spuneam ca intru cu sig la filo desi aveam medii de 7 si 8 gen in cls 5-8 dar il bagam in sinea mea mereu pe dumnezeu la inaintare si spuneam ca cred in el si trebuie sa ma ajute s

    a intru la filo dar nu aveam credinta destula

    era cu o zi inaintea examenului si nu stiam ,,nici pe ce lume traiesc dar mam apucat sa

    inv pe sear a desi ar fi prea tarziu sa inv cv ce trebuia sa inv in 8 ani dar mam pus pe inv va marturisesc ca am luat 7,50 la rom desi eram cam proasta la gramatica dumnezeu o stiut si mio asc rugaciunea si mio dat doar literatura iar la mate nam stiut nimic caci nam inv acasa deloc si am luat 3,30 si totusi cu media de adm 6,63 am intrat la licewl dorit filo chiar daca eram pe ultimul loc dumnezeu mo ajutat si i multumesc

     

Leave a Reply

 
