RSS

Părintele AB

19 Jun
Azi am avut un examen la informatică şi aveam emoţii foarte mari, întrucât îmi doream să iau o notă bună, dar nu am avut dispoziţie să învăţ suficient.
 
M-am rugat şi, înainte de examen am fost la biserică să aprind 3 lumânări (aşa cum am citit intr-o mărturie de pe site-ul www.ortodoxiatinerilor.ro): una pentru mine, una pentru colegi, ca să fie bucuria deplină şi una pentru profesor ca să fie bun cu noi.

De asemenea, m-am rugat şi la Părintele Arsenie Boca la care mă gandesc uneori ca la “Părintele AB” şi a cărui icoană am avut-o cu mine la examen.
 
La examen, m-am lăsat aşezat în bancă de un prieten care mă voia lângă el să-l ajut. Primim subiectele care aveau un cod format din 2 litere şi cifre. Literele erau “ab”.
 
Subiectele au fost dintre cele uşoare, dl profesor a fost îngăduitor cu noi, iar în spate am avut o colegă care lucra mai repede şi mă întreba dacă e corect cum gândea ea, dându-mi astfel şi mie idei cum să rezolv subiectele. 
 
După examen am fost tare bucuros!
 
Iustin, Câmpina, 2012
 
1 Comment

Posted by on 06/19/2012 in Părintele Arsenie Boca

 

One response to “Părintele AB

  1. Iordachescu Constantin

    08/18/2013 at 11:15 AM

    Suntem un grup de tineri care mergem adesea la parintele Arsenie Boca la M-rea Prislop. Am vazut cu ochii nostri minuni petrecute la mormantul parintelui Arsenie. Dorim cu ajutorul Bunului Dumnezeu si cu binecuvantarea parintelui Arsenie sa ajungem din nou la sfintia sa. Cu adevarat, daca ajungi o singura data la parintele Arsenie mereu vei simti chemarea de a mai reveni. Intalnirea cu o persoana draga nu se uita niciodata! Cine doreste sa vina cu noi in acest pelerinaj din data de 31 august – 1 septembrie 2013 ne poate contacta la acest nr de telefon 0748145015 sau pe mail io_konstant@yahoo.com.

    Daca doriti sa primiti informatii privitoare la viitoare alte proiecte de pelerinaje si iesiri, imi puteti da un add pe messenger sau trimite un sms cu textul: “PELERINAJE si numele dumneavoastra”

     

Leave a Reply

 
