RSS

Râvna nu rămâne nerăsplătită

17 Jun

Anul trecut am fost plecată cu bursă în altă țară, iar când am revenit urma să suțin câteva examene la materiile pe care nu le făcusem acolo. Ajunsesem acasă chiar în perioada restanțelor. Ca un imbold de bucurie al întoarcerii acasă și al timpului acordat studiului, a fost primirea unui e-mail în care se anunța un pelerinaj la Părintele Arsenie Boca. 

Primul examen era programat lunea, iar pelerinajul avea loc sâmbăta, cu două zile înainte. Mă gândeam că dacă merg, nu aș mai avea când să învăț. Dar… am mers, rugându-l pe Părinte Arsenie să mă ajute.

Precum era de aşteptat, duminica nu apucasem să citesc tot. Luni însă, cu o oră înainte de examen, am reușit să învăț încă o parte din cursuri. Mare mi-a fost bucuria când am văzut subiectul: era exact ceea ce învățasem cu o oră înainte.

Am luat 10! Cine a fost mijlocitor? Bineînțeles, Părintele Arsenie!

 
1 Comment

Posted by on 06/17/2012 in Părintele Arsenie Boca

 

One response to “Râvna nu rămâne nerăsplătită

  1. mihaela

    10/16/2013 at 8:54 AM

    Parintele Arsenie Boca m-a ajutat si pe mine la lucrarea de licenta.Desi nu invatasem foarte bine si eram obosita in ziua sustinerii proiectului,cu rugaciunile Parintelui Arsenie am obtinut nota 9.Sint sigura ca nota aceasta mare e datorata sfantului parinte.

     

Leave a Reply

 
