RSS

Puternic este Dumnezeu

14 Jun

Acum 3 ani, înainte să mă înscriu la facultate s-a întâmplat un lucru (nu o sa vorbim despre asta acum) care m-a făcut să mă întorc spre Dumnezeu şi astfel am început să merg şi eu la Biserică.

Eu nu prea învăţ aşa de felul meu, nu am vrut niciodată să fiu cea mai bună, ci doar să trec cu un 7 sau 8 şi îmi era de ajuns. Prin urmare nici la facultate în sesiunile de examene nu prea învăţam, dar citeam şi eu ceva cât de cât.

Ei bine, când ajungeam la facultate înainte de examen, vedeam toate fetele cum se agită, intrebându-se una pe alta din materie, iar eu îmi dădeam seama că nu ştiu nimic! Şi mă gândeam: “Doamne, de ce nu oi fi învăţat eu? Ce mă fac acum?”

De scris, nu am scris niciodată prea mult, scriam o pagină (rar scriam două) şi după aceea vedeam colegi care aveau 4-5 pagini. De vreo două ori chiar nu învăţasem nimic şi mare îmi era uimirea când vedeam că nu am picat.

Dar cu toate acestea, mă rugam de fiecare dată înainte, în timpul şi după examene. Luam numai note mari (adică 10, 9, şi un singur 7 sau un 8) şi mereu mă uimea să văd cât de puternic şi înţelegător este Dumnezeu.

Peste două săptămâni am licentă, dar nu deznădăjduiesc pentru că ştiu că Dumnezeu, cu Maica Domnului şi cu toţi Sfinţii Lui mă vor ajuta şi au grijă de noi tot timpul.

Elena, Piteşti

Notă adm: Cu asentimentul Elenei, subliniez faptul că în această relatare accentul cade pe uimirea omului faţă de un Dumnezeu atât de grozav (înţelegător, puternic, susţinător, atent faţă de om)! A nu se înţelege că rugăciunea ar înlocui studiul!

Sunt datori să învăţăm, să ne străduim cât putem în pregătirea profesională şi intelectuală, fără să ne mândrim cu rezultatele obţinute şi fără să ne stresăm de posibilitatea unui eşec, iar cele ce sunt peste puterile noastre să le încredinţăm lui Dumnezeu, iar El va plini lipsurile noastre.

 
Leave a comment

Posted by on 06/14/2012 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
