RSS

Time-management diferit

14 Jun
“Nădăjduieşte cu toată inima ta în Domnul şi nu te bizui pe priceperea ta!”
    
… priceperea, în cazul meu, în ceea ce priveşte time-management-ul. După doi ani de facultate m-am convins că timpul de studiu nu se măsoară neaparat în ore şi că oricât de minuţios l-aş gestiona astfel încât să nu rămân în urmă cu învăţatul, pur şi simplu nu stă în puterea mea să reuşesc aceasta.

Astfel că, în prima sesiune, pentru “temutul” examen de anatomie, mi-am împărţit foarte strict zilele de studiu, însă pe parcurs rămâneam tot mai în urmă.
Mai era şi embriologia aferentă, pe care o cam ignorasem în timpul semestrului. În plus, multa infomaţie mi se ştergea pur şi simplu din minte de la o zi la alta. La “membrul inferior” eram deja în pragul deznădejdii.
Însă Dumnezeu a rânduit să primesc o veste bună, deşi eu însămi nu-mi doream să aflu ca să nu-mi ocup mintea cu asta. Aceasta m-a întărit şi, pe când citeam “inervaţia”, s-a întâmplat ceva ce nu mai păţisem: nu ştiu cât a durat în timp, însă învăţatul mergea foarte repede şi totul se fixa cu claritate în mintea mea. Eu, care mereu rămâneam în urmă, am terminat de învăţat mai repede decât mi-am propus.

Pentru al doilea examen de anatomie, îmi mai rămăsese pentru dimineaţa de dinaintea examenului mai mult de citit decât, obiectiv vorbind, aş fi putut să parcurg. 

N-aş putea să explic cum, atunci am citit (şi recitit!!!) ce-mi propusesem. 
Slavă Ţie, Doamne, pentru acestea şi pentru atâtea altele pe care nici nu m-aş fi putut gândi că le pot face! Examenele acestea le-am trecut, şi nu oricum, ci cu 10!
Mălina, Oradea
 
Leave a comment

Posted by on 06/14/2012 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
