RSS

Ar fi prea de tot

12 Jun

1. Într-o situaţie în care mă gândeam la cât de bine ar fi să trec examenele, însă ştiam că nu am insistat deloc pe învăţat, am cerut ajutorul Părintelui Arsenie Boca, gândindu-mă că, totuşi, ar fi prea de tot să mă ajute la o clasificare structurală. După câteva secunde mi-a şoptit o colegă răspunsul.

2. Astăzi am dat examen şi înainte să încep să scriu, uitasem tot. Îmi erau obosiţi şi ochii, nici nu învăţasem îndeajuns să pot scrie destul. I-am zis lui Dumnezeu că ştiu că am restanţe la El, şi dacă El vrea, să mă ajute cum crede să nu mai am nici la şcoală. Am scris la subiect 4 pagini.

3. M-a întrebat odată un profesor un cuvânt esenţial pentru o scrisoare în cadrul unui proiect important. Tot încercam eu cu mintea mea, însă eram sigur că numai un Om în care cred cu adevărat poate să mă ajute. I-am cerut Părintelui Arsenie şi în câteva secunde mi-a zis. Aşa a rămas cuvântul, cum trebuia, şi aşa l-a trimis dânsul. Era pentru un proiect cultural în străinătate.

 
 

Leave a Reply

 
