RSS

În sesiune cu stresiunea scăzută prin lectura … vieții Sfântului Efrem

05 May

Era pe la sfârșitul lunii august a anului 2011. Cu pași grăbiți se apropia sesiunea de toamnă. Eram disperată. Aveam multe restanțe, dar mai ales un examen pe care îl susținusem deja de două ori. Eram deznădăjduită.

Și iată că într-o zi, după ce am stat de vorbă cu o fată care vine la biserica la care merg și eu, ea mi-a dăruit cartea cu viața și minunile Sfântului Efrem cel Nou. Parcă tot sufletul mi-a fost cuprins atunci de bucurie și de lumină. Nu știam nimic despre Sfântul Efrem cel Nou.

Nici nu auzisem de el. Însă, din ce îmi povestea fata respectivă, mi-am dat seama despre puterea mijlocirii Sfântului și m-am hotărât să-i citesc Acatistul pentru ca să mijlocească și pentru mine.

Trecură două săptămâni de la examen. Nădejdea în mijlocirea Sfântului Efrem nu pierise, cu atât mai mult cu cât între timp citisem cartea. Și – o, minune! – luasem examenele cu note mari, lucru la care nu mă așteptam. Dar mai ales m-am bucurat că am trecut examenul cel mai greu, pentru care chiar am învățat, dar mi-am pus prea mult nădejdea în mine și nu în mijlocirea sfinților.

Așa l-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel Nou, care și astăzi mijlocește în orice chip pentru oricine i se roagă și își pune nădejdea în el.

o studentă, 20 februarie 2012, România (Material preluat din cartea Sfântul Mare Mucenic și Cuvios Efrem cel Nou. Mărturii ale minunilor săvârșite în zilele noastre, p. 262)

 

 
Leave a comment

Posted by on 05/05/2012 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
