RSS

Examenul la Chimie

05 May

Numele meu este Eleni Vulgarakis. În luna iulie a anului 1985 eu mi-am depus actele pentru intrarea la universitate și am dat examenele de admitere. Nu eram foarte bună la materiile reale și cu toate că mă osteneam mult să studiez, am luat o notă mediocră la fizică.

Urma să dau examenul la chimie. Îmi aduc aminte că era într-o zi de joi. Aveam emoții foarte mari. Pe la ora amiezii examenul se apropia deja de sfârșit, însă eu nu eram sigură că am scris totul corect și Îl rugam stăruitor pe Dumnezeu să-mi trimită ajutor.

Apoi, ca și cum aș fi ascultat de un glas care-mi vorbea în șoaptă la ureche, am șters tot ce apucasem să scriu. Alături de mine parcă stătea cineva care îmi dicta răspunsurile corecte. Venind acasă, am aflat că în timpul examenului una din rudele mele a sunat la mănăstire și a rugat-o pe Maica Macaria să se roage pentru mine Sfântului Efrem. Anume el a fost cel care a stat lângă mine la examen, ajutându-mă să răspund corect. El a făcut-o din nemărginita sa iubire de oameni.

Îi mulțumesc foarte mult Sfântului, căci cu ajutorul lui, am dat răspunsuri corecte la 90% din întrebările cuprinse în testul de la examenul de chimie.

Eleni Vugarakis, Atena, 1985, Grecia (Material preluat din cartea Sfântul Mare Mucenic și Cuvios Efrem cel Nou. Mărturii ale minunilor săvârșite în zilele noastre, p. 66)

 
Leave a comment

Posted by on 05/05/2012 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
