RSS

Sfântul şi fizica

19 Apr

Sunt studentă la una din Universităţile din Sankt Petersburg. Odată, am mers să dau examen la fizică, însă înainte m-am rugat mult Sfântului Nicolae.

Şi iată că am intrat la examen. Profesorul îmi punea întrebări. Eu răspundeam, însă am văzut că răspunsurile mele nu îl mulţumesc. În sfârşit, profesorul mi-a adresat întrebarea finală, iar eu în loc să mă gândesc la răspuns, m-am rugat în sinea mea Sfântului, crezând cu tărie în ajutorul lui. Şi, imediat, în mod neaşteptat, mi-a venit în minte răspunsul.

La acest examen am primit menţiunea “excelent” şi cu ajutorul Sfântului Nicolae, am luat la toate examenele din sesiune note de cinci (în învăţământul rusesc, notele 1, 2 şi 3 indică rezultatele slabe, iar cele de 4 şi 5 rezultatele bune şi foarte bune).

Când prietena mea a aflat despre un astfel de ajutător, a început şi ea să se roage Sfântului şi a obţinut la toate examenele “excelent”. Minunat este Dumnezeu întru Sfinţii Săi!

Elena Nesterţova,

oraşul Orsk, regiunea Orenburg, Rusia

(“Minuni ale Sfântului Nicolae”, Editura Sophia şi Cartea Ortodoxă, Alexandria, 2007, pag. 222)

 

Leave a Reply

 
