RSS

Absolvire cu bucluc

19 Apr

Toţi credincioşii ştiu că Sfântul Nicolae este grabnic ajutător al marinarilor şi al tuturor călătorilor pe ape; eu m-am convins de acest lucru din experienţă proprie – şi nu doar o singură dată. La început, când eu m-am întors la credinţă, cea dintâi icoană pe care am adus-o în casa mea a fost icoana Sfântului.

În acea vreme, prietenul meu termina Academia de Marină şi, având emoţii înaintea examenelor de absolvire, mi-a cerut să mă rog pentru el. Acasă, eu mă rugam pentru el înaintea icoanei Sfântului Nicolae.

Multă vreme nu am avut veşti de la el, deoarece învăţa în alt oraş. Însă, într-un sfârşit am luat legătura cu el şi, de îndată, mi-a cerut să îi spun cărui Sfânt m-am rugat pentru el.În fapt, el a reuşit să-şi susţină examenele printr-o minune.

Întâi de toate, el a picat susţinerea tezei de diplomă, iar fără diplomă nu a fost admis la susţinerea examenelor de absolvire. Fără prea multă speranţă că va izbuti, a încercat să solicite comisiei o reexaminare – a fost acceptat…

După aceea, a picat şi la primul examen. De acum, nu mai era nici o speranţă; însă iarăşi, cu ajutorul lui Dumnezeu şi prin mijlocirea Sfântului Nicolae, el a fost reexaminat şi admis la al doilea examen. Iar în cele din urmă, toate s-au sfârşit cu bine.

Natalia Rîbka, Rusia

(“Minuni ale Sfântului Nicolae”, Edit. Sophia şi Cartea Ortodoxă, Alexandria, 2007, pag. 195)

 

Leave a Reply

 
