RSS

La mărire… în restanță

19 Apr

Cât timp am fost studentă, la toate examenele am simțit ajutorul sfinților.

Auzisem despre lucrarea deosebită a Sfântului Mare Mucenic Mina, aceea de a-și dezvălui dragostea mai ales prin intervenția în viețile oamenilor atunci când este necesară înfăptuirea dreptății (lucru vădit și în momentul în care cercetăm viața lui). Studiind la Facultatea de Drept, m-am gândit să-i cer ajutorul.

La Drept Roman m-am rugat lui, iar în sesiunea de restanțe am luat 9… și nu 4, ca prima dată. La Procedură Civilă unde nu am promovat (ambele examene cu 2, respectiv 3), am luat 8 și 9 în sesiunea de restanțe, abia după ce am apelat din nou la rugăciunile sale.

Îmi este  foarte drag Sfântul, căci e grabnic, cu adevărat grabnic ajutător!

 
 

Leave a Reply

 
