RSS

Nu a mai fost nevoie de altceva

16 Apr

Eram la sfârşitul anului III de facultate şi urma să susţin examenul de licenţă.

Ca toţi studenţii aveam emoţii, eram stresată, dar totuşi nu am încetat să îndrept rugăciuni către Sfântul Efrem, dar şi către Sfântul Nicolae.

Știam eu că cei doi sunt dintre sfinţii lui Dumnezeu care vin grabnic în ajutor!

A sosit, aşadar, ziua examenului. Împreună cu alți colegi asistam la prezentările făcute de ceilalţi, fiecare aşteptându–ne  rândul. Între timp, deşi emoţiile năpădeau asupra mea tot mai mult, m-am rugat Sfântului Efrem şi Sfântului Nicolae să rânduiească lucrurile cumva, numai să nu-mi pună comisia întrebări, pentru că văzusem cât de multe primiseră colegele mele.

A venit şi rândul meu. Surprinzător, prezentarea a decurs foarte bine, nu am fost întreruptă decât de două ori: o dată cînd a trebuit să răspund la o singură întrebare, iar a doua oară mi s-au semnalat câteva greşeli nesemnificative. 

Am uitat să precizez că în conţinutul lucrării se găsea un capitol la care eram sigură că mă vor opri şi îmi vor pune o sumedenie de întrebări. Acesta conţinea practic esenţialul, reflecta partea aplicată, intervenţia şi aportul meu concret la ceea ce studiasem.

Mă temeam că nu voi reuşi să mă exprim, că o să mă pierd, dar să vedeţi minunea: când am ajuns la capitolul respectiv, comisia mi-a zis să trec direct la concluzii. Nu-mi venea să cred că nu a mai fost nevoie de altceva!

Mulţumesc Sfântului Efrem, dar şi Sfântului Nicolae pentru minunea pe care a făcut-o cu mine!

Victoria, Cluj-Napoca, 2012

 

Leave a Reply

 
