RSS

1 din 50

09 Apr

În facultate am văzut cel mai bine cât de Milostivă e Preasfânta Născătoare de Dumnezeu. Picasem mai multe examene, între care și Contractele speciale (am fost studentă la Drept).  

Având în vedere că nu puteam intra în sesiunea specială cu atâtea restanțe (mai trebuia să trec doar de un singur examen pentru aceasta), mi-am luat inima în dinți şi am făcut contestație la Contracte.

Când am ajuns la facultate, am constatat că mai așteptau la rând  la contestaţii încă 50 de persoane. Mi-era groază să intru în sală, așa că am așteptat ca toți colegii mei să intre în fața mea.

Nici unuia dintre cei 50 nu i-a fost mărită nota, astfel încât să promoveze. Știam de la colegii mai mari că orice contestație la această materie era inutilă.

Am intrat și eu în sfârșit în sală, tremuram toată. Atât țin minte că am spus în gând: “Măicuță dragă, te rog, ajută-mă, sunt disperată!”

Când m-a văzut profesorul, a zâmbit și a zis: “Pentru că ești ultima, spune-mi ce vrei”. I-am întins lucrarea și l-am rugat să se uite peste ea încă o dată. S-a uitat repede, a luat pixul și a scris ceva pe ea, apoi m-a privit și a zis… 6!

Nu mi-a venit să cred, nu știam ce să fac, să-l strâng în brațe? I-am spus un ”Doamne ajută!” mare de tot și am sărit în sus de bucurie!

 
Leave a comment

Posted by on 04/09/2012 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
