RSS

Gândul cel bun

08 Apr

În prima sesiune din anul I, fiind studentă la Politehnică, aveam examen la Analiză matematică.

Deși nu am lipsit de la cursuri și seminarii, știam că va fi un examen ce-mi va pune probleme, impunând acumularea de multe cunoștințe într-un timp scurt: teorie și demonstrații cu duiumul…

Înainte de examen, seara, am citit cât mai mult, dar eram conștientă că nu puteam reține tot.

Îngrijorată, am luat Paraclisul Născătoarei de Dumnezeu și m-am rugat.

A doua zi, la examen, ajutorul și întărirea au vădit bunătatea Maicii Domnului. Ultimele subiecte pe care le-am citit și pe care insistam să mi le întipăresc în minte, le-am  primit la examen.

Această situație nu a fost singulară. Am simțit aceasta de nenumărate ori, la materii mult mai dificile, unde profesorii erau chiar mai exigenți. Nu de puține ori obțineam nota maximă.

Am înțeles că încercând să facem tot ce ne stă în putere, omenește vorbind, dar mai ales să ne îndreptăm cu nădăjde către Maica Domnului, e imposibil să nu simțim ajutorul de sus.

 
Leave a comment

Posted by on 04/08/2012 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
