RSS

Cine ar crede?!

21 Feb

O studentă avea un examen pe care îl putea trece cu foarte mare greutate. Din această pricină a mers la racla Cuvioasei Parascheva şi a rugat-o să o ajute în vreun fel. Apoi s-a închinat şi a plecat liniştită acasă.

Dar spre minunarea ei, noaptea a visat-o pe Sfânta Parascheva, care i-a spus care va fi subiectul de la examen. Tânăra a repetat dimineaţă ceea ce-i spusese Cuvioasa şi astfel a reuşit să treacă examenul cu bine.

Fragment din cartea “Sfânta Cuvioasa Parascheva cu sfintele moaşte la Iaşi”, Editura Sophia, Bucureşti, 2009, pag. 243.

 
 

One response to “Cine ar crede?!

  1. simona

    10/14/2013 at 6:48 AM

    Pe langa multele minuni pe care Sfanta Paraschieva si ceilalti Sfinti pomeniti in Sfanta noastra Biserica le-au savarsit pentru mine si pentru care le multumesc din suflet,vreau sa mentionez si ajutorul pe care l-a primit fiica mea care anul acesta a intrat la medicina in Cluj.S-a pregatit intr-adevar tot anul constiincios ,dar este si o fire emotiva si de aceea ma gandeam ca nu cumva sa se piarda din cauza emotiilor.Asa ca pe tot parcursul examenului m-am rugat Sfintilor Efrem cel Nou,Ioan Botezatorul,Nectarie,Arsenie Boca,Nicolae,Cuvioasei Paraschieva ,Maicii Domnului,care mi-au ascultat rugaciunile si i-au luminat mintea,astfel ca ,la iesirea din examen mi-a spus ca a avut putine emotii chiar la inceput dar dupa aceea s-a concentrat pe subiectele de examen si totul s-a desfasurat foarte bine. Stiu ca datorita ajutorului Sfintilor care au mijlocit inaintea Domnului nostru Isus Hristos si a Maicii Sfinte Preacurate,a reusit si chiar cu o nota foarte buna.
    Stiu deasemenea ca toate minunile din viata mea se petrec datorita Sfintilor pomeniti in Sfanta noastra Biserica care mijlocesc neincetat pentru noi si de aceea le multumesc din suflet!Oricum cuvintele nu sunt de ajuns pentru a exprima multumirea pe care o am pentru toate cele cate le primesc si eu si familia mea.
    Sfanta Cuvioasa Paraschieva roaga-te pentru noi pacatosii!Pentru sanatatea noastra si a copiilor nostri ,pentru luminarea mintii , intelepciune si iertarea pacatelor noastre.

     

Leave a Reply

 
